Verkkokaupan asiakaspalvelu

Usein kysytyt kysymykset 

Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?

Verkkokaupassamme voit maksaa yleisimmillä suomalaisilla verkkopankkitunnuksilla, MobilePaylla sekä Visalla ja MasterCardilla. Epassilla, Kulttuuri- ja virikeseteleillä sekä Finnair Plus -pisteillä voit maksaa vain paikan päällä.

Verkkokauppa ei hyväksy keycardini numeroa, mitä teen?

Hissilipun voi ladata KeyCardille, jonka numerosarja alkaa 01-, 25- tai 30, syötä numerosarja huolellisesti. Jos verkkokauppa ei hyväksy tällaista numerosarjaa, voit joko ostaa uuden KeyCardin netistä hissilipun oston yhteydessä tai ostaa hissilipun lipunmyyntipisteestämme.

HUOM! Nettikaupasta ei voi ostaa hissilippuja 08, 8, 14- tai 29 -alkuiselle KeyCardille ja 25-alkuiselle kortille et voi ladata lippua, jos siinä on jo voimassaoleva hissilippu (esim. toisen keskuksen kausikortti). 

Ostin lipun verkosta suoraan omalle KeyCardille. Voinko mennä suoraan rinteeseen?

Voit. Jos syötit onnistuneesti KeyCardisi numerosarjan ostovaiheessa, ei sinun enää tarvitse aktivoida lippua asiakaspalvelussa, vaan hissilippusi on käyttövalmis ja toimii automaattisesti portilla valitsemanasi aloituspäivänä.

Miten noudan netissä vuokraamani välineet vuokraamosta?

Nettivuokraa noutaessasi sinun ei tarvitse jonottaa tavallisessa vuokrausjonossa, vaan henkilökuntamme on jo valinnut sinulle oikean kokoiset välineet valmiiksi valitsemaasi vuokraamoon. Vuokraamoon saapuessasi voit noutaa välineet suoraan nettivuokraamon noutopisteestä. Palautathan välineet samaan vuokraamoon kuin mistä noudit ne.

Mistä voin noutaa netissä vuokraamani välineet?

Voit valita noutopisteeksi joko Pyhän Alavuokraamon tai Ylävuokraamon. Huomioithan, että varusteet täytyy palauttaa samaan vuokraamoon kuin mistä ne on noudettu.

Miten osaan valita oikean kokoisen monon vuokratessani välineet verkosta?

Suksimonoon tai lumilautakenkään ei kannata jättää ylimääräistä tilaa, sillä parhaiten rinteessä toimii napakka jalkine joka tukee hyvin jalkaa ja nilkkoja. Valitse sama koko kuin mikä sinulla on muissakin kengissäsi. Sovita laskettelumonot tai lumilautakengät noutovaiheessa ennen rinteeseen menoa – jos valmiiksi valitsemamme kenkä ei istu jalkaasi tai osoittautuu väärän kokoiseksi, etsimme sinulle sopivamman kengän hyllystä. Koko on ilmoitettu euro-kokona sekä senttimetreinä.

Miksi minun pitää ilmoittaa taitotasoni välineitä vuokrattaessa?

Kysymme taitotasoasi, sillä se määrittelee minkälaiset varusteet ovat sinulle sopivin valinta rinteeseen. Tarjoamme kaiken tasoisille laskijoille yhtä laadukkaat välineet, joten esimerkiksi aloittelijan ei kannata mäkeen taitajan varustein sillä ajatuksella, että ne olisivat paremmat. Saat rinnepäivästä eniten iloa kun lasket varusteilla, jotka vastaavat parhaiten sinun tarpeitasi.

Miksi kysytte painoani?

Tarvitsemme painotietosi, jotta osaamme säätää suksisiteiden din-arvot kohdalleen ja sinä voit keskittyä rinteessä hyviin laskuihin. Jos et tiedä tarkkaa painoasi, ilmoita lähin arviosi. Tarvittaessa vuokraamo auttaa siteiden uudelleen säätämisessä.

Varaus- ja peruutusehdot

Verkkokaupan asiakaspalvelu verkkokauppa@pyha.fi.

LAHJAKORTTI

Lahjakorttien myynti on toistaiseksi pois käytöstä järjestelmämuutosten vuoksi. 
Voit kysyä korvaavia lahjaideoita osoitteesta: myynti@pyha.fi. 

KAUSIKORTTI

Noudatamme Suomen Hiihtokeskusyhdistys ry:n ja kuluttaja-asiamiehen sopimia hiihtokeskuspalveluita koskevia sopimusehtoja, jotka löytyvät täältä.

Huomaathan, että kausikortti on henkilökohtainen. Sitä ei saa luovuttaa toisen henkilön käyttöön. Mikäli kausikorttia käyttää jokin muu kuin omistaja, peritään aina 150€ tarkastusmaksu. Kausikortti on noudettava henkilökohtaisesti Pyhän Alavuokraamosta tai Ylävuokraamosta.

YRITYSKORTTI

Noudatamme Suomen Hiihtokeskusyhdistys ry:n ja kuluttaja-asiamiehen sopimia hiihtokeskuspalveluita koskevia sopimusehtoja, jotka löytyvät täältä.

Yrityskorttia ovat oikeutettuja käyttämään yrityksen/yhteisön edustajat ja henkilökunta sekä yhteisön lomamökin asukkaat.  Yrityskortti toimitetaan joko postitse tai sen voi noutaa Pyhän Alavuokraamosta.

Tiedustelut yrityskortteihin liittyen PyhäBooking, 08 8600 400, myynti@pyha.fi.

HIIHTOKOULU

Noudatamme Suomen Hiihtokeskusyhdistys ry:n ja kuluttaja-asiamiehen sopimia hiihtokoulujen palveluita koskevia sopimusehtoja, jotka löytyvät täältä.

HISSILIPUT

Noudatamme Suomen Hiihtokeskusyhdistys ry:n ja kuluttaja-asiamiehen sopimia hiihtokeskuspalveluja koskevia sopimusehtoja, jotka löytyvät täältä.
Huomaathan, että kaikki hissiliput ja kausikortit ovat henkilökohtaisia, yrityskorttia lukuunottamatta.

VUOKRAVÄLINEET

1) Asiakas palauttaa vuokraamansa välineet siihen vuokraamoon mistä hän alunperin ne oli noutanutkin. 2) Välineiden vaihto tai peruutus: Jo vuokrattuja välineitä ei voi vaihtaa, muuttaa tai peruuttaa kuin force majeure ja sairaus-tapauksissa, eli Internet-nettivuokrausta koskevat samat ehdot kuin normaaliakin välinevuokrausta (SHKY toimitusehdot rinnepalveluille).

HENKILÖTIETOJEN KÄYTTÖ

Palvelun varaajan henkilötiedot lisätään Pyhätunturi Oy:n / Rukakeskus Oy:n markkinointirekisteriin, jonka kautta saat esimerkiksi saapumisohjeet kohteeseen ja muuta hyödyllistä tietoa koskien varaustasi. Tulet saamaan jatkossa sähköpostilla tai tekstiviestillä ajankohtaista asiaa liittyen mahdollisiin varauksiin, ovikoodeihin, markkinointiin ja viestintään. Tietojasi käsitellään Pyhätunturi Oy:n ja Rukakeskus Oy:n rekisteriselosteen mukaisesti ja voit peruuttaa yllä mainitut suostumukset milloin tahansa. Tietoja ei luovuteta muuhun käyttöön. Lisätietoja >